لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
الگری: هر از گاهی باید اینگونه برد

الگری: هر از گاهی باید اینگونه برد

یوونتوس با برتری یک بر صفر برابر حریف اسپانیایی، والنسیا صعود خود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرد، ماسیمیلیانو الگری در کنفرانس بعد از بازی تاکید کرد:

 

که هر از گاهی نیاز است که با تدبیر و حوصله به برتری برسی حتی اگر نمایش زیبایی ارائه ندهی. بعضی وقت ها این گونه باید برد.

 

والنسیا خیلی خوب بازی کرد و از شرایطی هم که داشت به خوبی استفاده می کرد، بهترین تیم دفاعی در لیگ هستند، اسان نیست که همیشه کنترل توپ و میدان را در اختیار داشته باشی. در نیمه نخست خیلی خوب نبودیم و این به دلیل نمایش خوب والنسیا بود، هر از گاهی بسیار سریع و خوب بازی می کردند اما در واقع در کل بازی این ما بودیم که شایستگی برتری را داشتیم. البته اشتباهاتی هم داشتیم، به انها یک ضربه ایستگاهی خطرناکی هدیه کردیم و فرصتی برای گل زدن. البته این طبیعی ست که در طول یک بازی برای دو یا سه بار نیز دروازه ما تهدید شود اما باید بهتر شویم و بدانیم که سریع توپ را به گردش بیاوریم و زمانی که توپ در نزدیکی دروازه ماست باید سریعتر توپ را دور کنیم، در این امر کمی اشتباه داریم. والنسیا خیلی خوب در تمام نقاط زمین بود، کمی شبیه به اتلتیکو مادرید بازی می کنند، خیلی فیزیکی و قدرتمند هستند. بازی با این گونه تیم ها سخت است، با شش بازیکن دفاع می کنند و بازی را می بندند.

 

شرایط ساندرو

 

در نیمه نخست کمی احساس ناراحتی کرد اما مسئله مهمی نبود با این حال ما نمی خواستیم دست به ریسک بزنیم.

 

مکس در پایان تاکید کرد که یووه در این فصل نسبت به فصل گذشته پیشرفت کرده و امدن کریس به این امر کمک کرده اما تنها عامل این شرایط او نیست. بازیکنان با رشد و باور بهتری نسبت به گذشته دست یافتند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: